11 клас. Прочитайте текст, виконайте завдання.



  Визначіть стиль, тип мовлення, тему, головну думку, дайте назву.
1.Отак міркуючи, поплакав я трохи, згадавши страшний суд, подививсь на ластовенят і, згорнувшись у бубличок, жалібно зітхнув. 2.Який маленький лежу я в дідовому човні і стільки вже знаю неприємних і прикрих речей. 3.Як неприємно, коли баба клене або коли довго йде дощ і не вщухає. 4. Неприємно, коли п'явка впивається в жижку, чи коли гавкають на тебе чужі пси, або гуска сичить коло ніг і червоною дзюбкою скубе за штани. 5. А як неприємно в одній руці нести велике відро води чи полоть і пасинкувати тютюн. 6. Неприємно, як батько приходить додому п'яний і б'ється з дідом, з матір'ю або б'є посуд. 7. Неприємно ходить босому по стерні або сміятись у церкві, коли зробиться смішно. 8. І їхати на возі з сіном неприємно, коли віз ось-ось перекинеться в річку. 9. Неприємно дивитись на великий вогонь, а от на малий — приємно. 10. І приємно обнімати лоша.11.  Або прокинутись удосвіта і побачити в хаті теля, що найшлося вночі.12.  Приємно бродити по теплих калюжах після грому й дощу, чи ловити щучок руками, скаламутивши воду, або дивитись, як тягнуть волока. 13. Приємно знайти в траві пташине кубло. 14. Приємно їсти паску і крашанки. 15.Приємно, коли весною вода заливає хату й сіни і всі бродять, приємно спати в човні, в житі, в просі, в ячмені, у всякому насінні на печі. 16. І запах всякого насіння приємний.

 1. Випишіть перше речення, виконайте синтаксичний розбір.
2. Випишіть з другого речення поширене словосполучення, виконайте синтаксичний розбір.
3. Випишіть 3-и односкладних речень, визначіть їх вид.
4. Назвіть засоби зв’язку речень у тексті.
5.Виконайте пунктуаційний аналіз 15-го речення.
6. Визначіть граматичну основу у 16 реченні, якими частинами мови виражена.
7. Дайте загальну характеристику 14 –му реченню